Reklamační řád
Reklamace, vrácení a výměna zboží
ZÁRUČNÍ A REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Zákazník musí uplatnit reklamaci vady zboží bez zbytečného odkladu. Dodavatel odpovídá za vady, které má prodané zboží při převzetí zákazníkem. Dodavatel neodpovídá za vady vzniklé nesprávným použitím nebo opotřebováním. Dodavatel je povinen vadu odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce od převzetí zboží (nebo e-mailové reklamace) od zákazníka.
Vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu do 14 dnů
Kontaktujte nás na reklamace@ramina.cz Nepoužité zabalené zboží v originálním sáčku nám můžete poslat zpět na naši adresu na vaše náklady. Přiložte také vyplněný formulář -Odstoupení od smlouvy. Využíváme službu Zásilkovny (Packety) k vrácení zásilek, kontaktujte nás a my vám pošleme kód na balík, vy jej jen předáte při nejbližším pick up pointe. Cenu poštovného odečteme z vrácené částky.
Reklamace vadného/vadného zboží
Kontaktujte nás na reklamace@ramina.cz Přiložte vyplněný reklamační formulář i fotky vadného produktu, abychom urychlili reklamační řízení.
Jde-li o odstranitelnou vadu, zákazník má právo na opravu nebo na výměnu vadného zboží nebo jeho součásti za bezvadný. Dodavatel může vždy místo odstranění vady vyměnit zboží za bezvadné. Pokud se po opravě vyskytne stejná vada, zákazník má právo na výměnu zboží nebo má právo odstoupit od kupní smlouvy. Pokud dodavatel po uplynutí 1 měsíce nedokáže odstranit vadu, zákazník má právo na výměnu zboží za bezvadný nebo odstoupit od kupní smlouvy.
Jde-li o neodstranitelnou vadu, která brání zákazníkovi v tom, aby mohl zboží řádně používat, má zákazník právo na výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Výměna zboží
Přišlo Vám zboží a chcete jej vyměnit za jiný motiv, jinou velikost. Kontaktujte nás e-mailem reklamace@ramina.cz